sprzeciw

Witryna powstała w wyniku buntu na działania innego dużego portalu ogłoszeniowego który drastycznie ograniczył możliwość publikowania darmowych ogłoszeń na swoich łamach. Jedyna dostępna forma publikowania ogłoszeń dla firm to płatne dość drogo ogłoszenia. W związku że nie zamierzam się godzić na takie praktyki przenoszę swoją działalność pisania swoich i zaprzyjaźnionych ogłoszeń do miejsc które traktują mnie po partnersku. Być może za moment uruchamiając własny portal z ogłoszeniami drobnymi.

Ogłoszenia LOkalne

Zaczynasz pisać ogłoszenia na portalu dzięki którym on wzrasta. Potem ty płacisz dlatego że chciałeś napisać jedo ogłoszenie i to zbyt mocno wzmocniło portal który teraz liczy sobie poważną gotówkę

wtorek, 21 sierpnia 2018

Marketingowiec do wynajęcia faktóra vat PRAWIE JAK PRACOWNIK zapraszam

Marketingowiec do wynajęcia faktóra vat PRAWIE JAK PRACOWNIK zapraszam


Marketingowiec do wynajęcia.

Prawie jak pracownik, którego nie musisz szkolić.
prawie jak zleceniobiorca, ale tu nie muszisz wystawiać pitów, świadectw pracy ITP.

JEstem jednoosobową firmą marketingową o nazwie www.OFEROWNIK.pl

Robię to co trzeba byś miał klientów.

Sam nie mam z tym problemów bo pukam do każdych kolejnych drzwi napotkanych by porozmawiać z każdym kto potrzebuje pomocy w rozwoju swojej firmy.

JEŚLI TY RÓWNIEŻ POTRZEBUJESZ TRAFIĆ DO KLIENTÓW TO ZAPRASZAM CIĘ DO KONTAKTU.

możesz szukać dalej lub zadzwonić teraz.

moja witryna internetowa to www.oferownik.pl

zapraszam do wizyty lub telefonu

Moje biuro znajduje się w Gdańskim zieleniaku.
tel 799 832 556.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz