sprzeciw

Witryna powstała w wyniku buntu na działania innego dużego portalu ogłoszeniowego który drastycznie ograniczył możliwość publikowania darmowych ogłoszeń na swoich łamach. Jedyna dostępna forma publikowania ogłoszeń dla firm to płatne dość drogo ogłoszenia. W związku że nie zamierzam się godzić na takie praktyki przenoszę swoją działalność pisania swoich i zaprzyjaźnionych ogłoszeń do miejsc które traktują mnie po partnersku. Być może za moment uruchamiając własny portal z ogłoszeniami drobnymi.

Ogłoszenia LOkalne

Zaczynasz pisać ogłoszenia na portalu dzięki którym on wzrasta. Potem ty płacisz dlatego że chciałeś napisać jedo ogłoszenie i to zbyt mocno wzmocniło portal który teraz liczy sobie poważną gotówkę

niedziela, 19 sierpnia 2018

Pomagam uruchomić działania reklamowe dla nowo powstałej firmy projekt stały

Wspieram uruchomienie działań reklamowych dla nowo powstałych firm lub dla tych którzy jeszcze nie porafią wybrać właściwego kierunku.

Moje wsparcie to nie tylko uruchomienie strony internetowej, jak czytasz w cukierkowych ofertach wielu firm tworzących witryny.

ALE MUSISZ WIEDZIEĆ, ŻE STRONA SAMA DO LUDZI NIE TRAFI.

By zacząć działać dla ludzi trzeba uruchomić, więcej działań.

MOJA KONCEPCJA TO:

OPOWIEDZ SWOJĄ HISTORIĘ.

poczytaj o mojej koncepcji współpracy na mojej stronie internetowej
www.oferownik.pl
lub zadzwoń teraz by nawiązać rozmowę telefoniczną, podczas której przybliżę ci jak mogę ci pomóc. 799 832 556

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz